mojčin dom (Matjaž, 24.04.2024)

Novo sneženje te kar avtomatsko potegne na turco in ,ko jo končaš rečeš,ma spet je blo super fajn.Včeraj sva z Čehom iz avta pri Kosobrinu stopila na smuči in odrajžala do Mojčinega doma na Vitranc.Snega na startu 5.cm,z vsakim višinskim metrom pa ga je več,na vrhu pa okoli 60.cm.Gaženje po nekem kv [...]

Andreja Jagodic:

Miha Habjan : Z nami v steni tokrat energična in vzdržljiva, nasmejana in odločna, Andreja Jagodic. Andreji sta šport in narava življenjski sopotnici že od otroštva. Ukvarjala se je z atletiko, ... [...]

V Rote Wandu

Alain Jakopič : Ena mojih želja je bila, da plezam večraztežajne smeri in se sprobam v velikih stenah, to je bil eden izmed glavnih razlogov zakaj sem se vpisal v alpinistično šolo. 9. aprila je ... [...]

Naravovarstveni izlet PD Vrhnika

Ljubitelji narave smo se letos odpravili na naravovarstveni izlet v Italijo. Obiskali smo izvire reke Timav pri Štivanu, otok Cona (Isola della Cona) v Deželnem rezervatu Ustje Soče pri Tržiču ... [...]

Na Lovrenc (722 m)  in Lisco (948 m)

Lovrenc, s suhimi travniki sredi gozdne krajine poraščen 722 m visok vrh s cerkvijo sv. Lovrenca, se nahaja ob planinski poti med Velikim Kozjem in Lisco v občini Sevnica. Območje Lovrenca je del biosfernega območja Kozjansko in Obsotelje in je … Beri naprej → [...]

Plezalni vikend Tura 2024

V nedeljo, 14. aprila 2024 se je v Kampu Tura na umetni plezalni steni odvil plezalni vikend. V lepem vremenu so plezalci in plezalke vseh generacij (prednjačili so otroci) premagovali različne težavnosti smeri v različnih kategorijah. Veseli nas, da je zanimanje za osnove plezanja prisotno že pri o [...]

Obljuba dela dolg

Vabljeni v planiško sneženo pravljico. This morning we have groomed the cross-country skiinng track from Planica to Tamar. The footpath to the Hut in Tamar has also been prepared.  Welcome ... [...]

Smeli dvojni načrti

Z njim bo Oswald Rodrigo Pereira . Naveza načrtuje tudi vzpon na Makalu (8481m). Plezalca bosta vzpon začela na Kangčendzengi. Delovali bosta kot v dvočlanska ekipa brez osebne podpore šerp in ... [...]

Začetni tečaj plezanja

V alpinističnem odseku našega društva pripravljajo začetni tečaj plezanja za odrasle. Možnost udeležbe imajo tudi mlajši (16-18 let), a s privolitvijo skrbnikov. Tečaj se začne v petek, 10. maja 2024 s pričetkom ob 18. uri v kampu Tura.Zaključek tečaja je predviden v začetku junija. Plezanje in osno [...]

Sneg se za nazaj…

Prvih 200 visincov z vrha triangla solidno, spodaj malo bolj moker sneg cezenj pa 20 lepo smucljivega snega, ki ni lih puhast - (konec aprila smo!). Pri koci ga je +60cm. Nizje skorja z nekaj novega snega, prismucati se da do avta, vseeno je treba merkat mine.No ja kaksne dva tedna bomo pa se extra [...]

La via dell’Amicizia

Po pripovedi  Alessandra Grilla  ... Pisalo se je leto 1974 in mrzlega 25. aprila je pet plezalcev (rampinistov, kot so jim rekli v tistih krajih), plezalo po desni strani Bric Pianarelle, ... [...]

Plezalni vikend Tura 2024

Veseli nas, da je zanimanje za osnove plezanja prisotno že pri otrocih in da že od malega razvijajo svoje talente, moč in razgibanost ter jim pri tem lahko pomagamo. Spodaj prilagamo rezultate ... [...]

PLANINARJENJE ZA ODRASLE PLANINCE V LETU 2024

PLANINARJENJE ZA ODRASLE PLANINCE V LETU 2024 Planinsko društvo Sežana vabi odrasle planince našega društva na planinarjenje, ki bo letos CŠOD MEDVED na Medvedjem Brdu v Rovtah, domu na lepi lokaciji in s prijaznim osebjem. KDAJ:  od 14. do 18. Julija 2024 CENA:  Polpenzion  33€ x 4 = [...]

Vzpon na Everest - 15

Ob tej priliki sem prvič imel možnost, da sem plezal s Tenzingom. Izkazal se je ne le kot sposoben alpinist, marveč je bil že takrat sposobnejši od kogarkoli od nas. Izgledi za bodočnost so bili ... [...]

Izliv Soče

Tokratni pohod smo naredili bolj položno. Za cilj smo si izbrali izliv Soče v morje. Začetek naše poti se je začel v narodnem parku Isola della Cona. Poleg izliva naše lepotice smo si ogledali še park, kjer domuje preko tristo vrst ptic. Čeprav smo bili na morju, smo v lepem vremenu uživali tudi v [...]